lördag, januari 06, 2007

Idag kom grabbarna grus Ver. 1.2 hem. Bankade på dörren som om att det brann. Hittade båda två, med gigantiska väskor, utanför dörren och en kamera som R tryckte upp i ansiktet på mig. Jag, sömndrucken, fattade knappt vad det var som hände. Fick en tröja också. Riktigt kul att ha de hemma igen, mycket roligare så.

Grabbarna Grus Ver. 1.1 (R&M) var mästare på att liva upp korren och den nuvarande versionen är snudd på lika bra. 1.1 kunde stå och tjafsa och leka och brottas och kivas och väsnas halva nätterna när de höll på. De var nog lite kära.


Middagen igår gick utmärkt, även om mitt lilla bombnedslag gjorde det lite svårare att äta. Men shit happens. Tände en massa ljus i köket och bjöd på vin. Hur trevligt som helst!

Har även lyckats lyssna lite mer till Fibes, Oh Fibes! som jag såg på V-Dala förra terminen. Ganska sköna låtar. Just nu diggar jag Can’t be so och Get up. Diggar.

Och denna dagen, vad ska den bjuda på? Ska ta en promenix med E lite senare och sen är oklart. Em snacka nåt om att se nån film, men får se.


Idag: promeneramedmera

Imorgon: plugga och fika med R.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skadar (inte skadar, utan skadar med en prick ovanfor forsta a:et) mitt oga? Har jag forarats med en extra bokstav bakom det annars sa simpla E:et? Jag gillar det och kanner mig otroligt tacksam. Jag tankar slapa med mig en draggig Tijs hem snart. Baka brod ska jag gora, vill du ata dem med mig? PUss.