måndag, februari 19, 2007

Hur ska man kunna skriva en massa PM och vara smart och rolig och underbar och überjuristig när det finns så mycket musik som man kan sjunga med i?

Inte för att texterna alltid passar in men melodierna och ackorden och trummorna och dansen som hör till gör det. Jag har i princip skrivit klart nu. Babblat på en massa om laga befogenhet och nöd och putativitet och gränsdragningar och grundlagar och massa annat abstrakt som ska få en massa underbara efterverkningar i vår verklighet. Bläää.

Jag komer bli en urusel jursit. Fast jag gillar ju att sjunga å andra sidan. Motsättningar. Alla dessa motsättningar. Motsättningar på upprepningar som inte ens träffar varandra. De bara spjärnar emot. Sov gott men dåligt inatt. Somnade stressad men vaknade trött. Jag fick en kram. hihi.

Så vad sjunger jag på idag? Close to me (The Cure) och Creep (Radiohead).



Duscha var det ja. Låter ju så fint när man sjunger i badrummer. Sen ska jag lämna in PM. och skolka.

Inga kommentarer: