lördag, februari 03, 2007

Jag var hemma hos F igår. Det var riktigt trevligt. Vi spelade nåt dansspel där man ska hoppa på en matta efter pilar på en tv-skärm. Riktigt kul, lite svettigt och jävligt svårt. De andra hade övat ganska mycket och jag som saknar nästan all dansförmåga och skulle behöva ett par nypor koordination slutade i princip sist varenda gång.


Nästan.


Sen när jag åkte hem stod jag och dansade i månskenet. En dans som väcktes och motiverades av en enda tanke. Synd bara att jag fick dansa själv.


Tanken var att jag idag skulle kolla på fallfärdiga cyklar med H i korren och hennes pojkvän. Men de hade gått utan mig. Så nu ska jag försöka få mitt arsle ur vagnen, ta mig i kragen, eller hur det nu är, och försöka städa lite och sen kanske få i mig min dagliga dos av plugg.


Ikväll vankas lite hemmafest med R.


Imorgon: Bibblan och PM-plugg.

Inga kommentarer: