fredag, mars 23, 2007

Jag tror jag har ett imageproblem. Flickorna och pojkarna på seminariet, inklusive Ibbe, tror nog att jag är sådär fräsigt arrogant och käckt påläst med en massa dumma supernördiga frågor i rockärmen. Ja, nej, jag har ingen rock på mig. Men ändå. Ni förstår. Undrar hur jag ska råda bot på det bara. Hmm. Imagera mig neråt? Kanske. Inte så tokigt när det tänks på.


Och så gick jag ju upp alldeles för tidigt efter en alldeles för kort natt. Ni förstår. Natten var ju inte kort såklart, kan ju inte jag rå över. I alla fall så var det som om jag inte ens hade sovt.


Så det var ju bara att krypa in i duschen och hetsa in till ICA. Väl där gick det sen iofs undan.


Nu ska jag bara förbereda mig för att sen ta mig till E som bjuder på ost med kex. Jag bjuder på ett av systemetkillen rekommenderat vin. På flaskan stod det att kocklandslaget rekommenderade det. Undrar om han var med i kocklandslaget. De kanske brukar extraknäcka på systemet i Uppsala.


I alla fall.


Eftersom Em var så duktig och la upp det på youtube så lägger jag upp den här. Det är ju trots allt fredag. Jag är faktiskt med på filmen. Lite. Usch.



Imorgon: träffa Es familj för första gången.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter sovit, inte sovt. Men filmen är söt. Puss!

Benny Lindholm sa...

men hallå, du vet ju att jag är språkliberal. Tänkte skriva sovat först. Men blev sovt eftersom jag ska till Norrland imorgon... :P

Anonym sa...

DALARNA ÄR FAN INTE NORRLAND! Om du överlever, ska du få spö när du kommer hem. Puss.