lördag, september 01, 2007

och så har man sysselsatt sig lite till

Jag har nästan börjat odla skägg. Nästan som i att det inte går och att jag inte vill. Men nästan är ändå ett nästan.

Ganska snart är i alla fall sommaren slut. Egentligen tog den ju slut redan när jag landade på Arlanda tidigare i veckan, men formellt så gör den det på måndag. Det suger. Jag hade gärna haft lite mer sommar. Eller mycket mer sommar. Jag tror faktiskt till och med att jag nog vill ha sommar hela året om. Om det hade varit sommar hela året om då hade sommaren gärna fått ta slut på måndag.

Men innan den gör det måste man sysselsätta sig med något. I torsdags lekte jag domare och igår drack jag något ur provrör. Jag fick något slags nyckelband också. Undrar om det är helt okej egentligen. Idag har jag i alla fall pratat och kollat på film. Jag har även ätit godis vilket ger lite dåligt samvete. Och så har jag ju fördrivit tid med att hosta lite också. Borde ha haft på mig mer kläder förut. Men gjort är gjort och på måndag är sommaren slut.

Inga kommentarer: