tisdag, september 11, 2007

upphittat: marknadsföring

- och så frågade hon liksom vart man kunde hitta EG-rätten liksom såhära.
- hahahahaha
- och då undrar man ju liksom hur hon ska kunna klara sig, jag menar vi har ju liksom också hand om människor såhära.
- om man kommer från ett annat universitet och inte kan sakrätt så är det förståeligt....

Jag gick mest och såg cool ut.

För övrigt så öste regnet ner över Uppsala idag. Det var som att fyrisån tagit ett skutt upp i luften och spelat oss ett spratt. Jag för min del köpte ett paraply och lämnade cykeln vid JB. Fråga mig inte varför. Fick ändå hämta den sen.

Ungeför så juristig var min dag. Jag gick genom regnet till ekonomikum, sprang i rasten till kaffekön för att hinna först och höll på bli tokig på föreläsaren som tog 30 minuter på sig att förklara dispositionen och sen knappt sa nåt annat än "de om de" på halländska. Visst ja, han yra nåt om samband också. Samband mellan redovisning och beskattning. Inte konstigt att jag sprang till kaffekön.

dagens: middag. tacos. for free.
kvällens: snabbläsning i marknadsföringsboken (går mkt snabbare än torrjuristernas gullebarn)

Inga kommentarer: