torsdag, oktober 04, 2007

The age of hundradels!

Igår vann jag som jag ju iofs kanske inte har sagt men som ändå verkligen tål att påpekas racet i rutschkanan på badet. Jag vann över min kompis F. Med flera hundradelar (ca 10 stycken). Passar kanske inte mig att vara så tävlingsinriktad, men är och var man det så är och var man det. Nu ska jag bara se till att knipa nästa pokal i tävlingen som stavas l i v e t. Vet, låter corny och kanske till och med lite väckelsemöteaktigt. Men vafan, om det kan sporra mig att bli några hundradelar bättre på att skriva PM, så sure. Av den anledningen så satt jag uppe ganska sent igår och låg upp ännu senare med en den där borttappade utredningen (i koperad form givetvis) och någon Knutson som låg intryckt där i ett kompendium. Jag tror att bara den insikten gör mig några hundradelar smartare och några hundradelar snabbare. I alla fall. Nu är jag lite gäspig på grund av mina små nattliga eskapader med internationella standarder och förvecklade och förväxlade blad.

Ville bara få det sagt: jag är lite trött.


Dagens: något kallt.
Dagens ord: rockstjärna. haha.
Dagens aktiviteter: leka pluggo på JB, hålla käften på seminariet, leka kopiatör i Luthagen, dela ut propaganda utanför Uppsala Konsert och Kongress och däcka några hundradelar för sent i min säng.

It's all glamorous indie rock 'n roll for me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rock on! :)