fredag, december 19, 2008

Men mannen på bussen kallade mig smart

Jaha, så var man hemma igen då. E mötte upp på Arlanda igår efter en onödigt lång resa. Var tvungen att gå upp halv sex för att ta bussen till ett försenat tåg till ett försenat flyg. Men fram kom jag så småningom.

Och nu sitter jag här, i mitt eget av mig själv uthyrda men numera lånade rum. Lite skumt. Hade en trevlig kväll igår dock. Blev inte riktigt som jag hade tänkt eller hoppats, men efter lite förfest hos M på Borgarhemmet blev det en rundvandring i stan tills vi hittade en ledig sittplats på Orvars. Jag gick dock hem lite tidigare, var alldeles för trött.

Idag ska jag försöka inhandla lite julklappar. Sista stund, ni vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
jag har några funderingar på dina utlands studier och hade velat mejla dig dem men hittade inget mejl. Skulle uppskatta om du kunde mejla till mitt mejl: midya_omar@hotmail.com
så kan jag passa på att ställa mina krångliga frågor :P

Anonym sa...

VARFÖR BLOGGAR DU INTE LÄNGRE FÖR, BENNY BOY? VAVAVAVAVAVAVAAAAAAAAAAAA?!!½½?½?!"#)=(¤98747 MEN BLOGGA DÅ, BLOGGA DÅ, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SNART.
puss och snusk. / din überhemliga men otroligt heffans snygga polare.