onsdag, september 07, 2005

Föreläsning och fotboll

Idag hade vi två föreläsningar. De var intressanta, speciellt upplägget. De två männen som höll i seminarierna argumenterade för sin sak och gav på så sätt en ganska konkret och målande bild av hur en jurist arbetar och hur ett problem ofta inte behöver ha en enda lösning. Men jag hade lust att kasta lagboken på den ene av männen eftersom han var så seg och inte verkade strukturerad för fem öre.

Sen så stod vi i kö Rajja, Jonas och jag. Innan vi gick någon annastans och åt.

Annars har jag också organiserat ett reccemöte på söndag angående spexet på måndag.

Jag har också blivit inbjuden till kören och teatergruppen på nationen, blivit halvmobbad i korridoren, mobbat Rikard lite, bokat bil till imorgon, läst lite, snackat med Martin om Mikaela och Anders, kollat på fotbollen som Sverige vann (YEEEEEEEEEEEEEEEEHHAAAAAAAAA) osv osv osv...

Nu ska jag nog läsa lite innan jag somnar.

Imorgon: Arbetsgruppsmöte och IKEA

Inga kommentarer: