tisdag, november 15, 2005

Fast å andra sidan har jag dragit förhastade slutsatser innan. Så jag får hold mig horses och gå varligt fram...

Jag är en teaterapa. Ibland är jag en teaterapa. Därav tycker jag att det är kul att spela apa. Och processpel är ett apspel, och jag ville vara med. Men jag var åhörare. Kanske hade lärare en poäng med det. Är ju tillräckligt aktiv som det är redan kanske. Eller inte. Vem vet.

Så det var lite tråkigt.

Annars hade jag ju planerat att ägna kvällen och del av natten till festligare aktiviteter. Först förfest (i fel hus, på fel våning, i fel korridor, bredvid fel rum...), sen utgång. Men jag ångra mig. Lite synd.

Proportionalitetsprincipen kan användas till mycket... haha. Juridiken förföljer mig.

Och nu är det snart nirvana. På flera sätt.

Imorgon: Föreläsning, seminarieplugg, RTG...

Inga kommentarer: