torsdag, november 17, 2005

Skrattet fyller hela aulan. Thomas Bull has done it again. Det har varit föreläsning i den tidiga vinterkylans Uppsala med andra ord. Kontrollmakt idag. När kommer vår egen kontroll på talan?

Hade RTG idag också. Rättsteknisk genomgång. Låter lika tråkigt som det var nervöst. Fick vänta hela genomgången på fyran. Känns lite skitigt fakiskt. Men man är ju med andra ord inte nöjd.

Annars har det varit typiskt killigt och PM-skrivande. Och det blev för mycket av båda. För båda. Men tre sidor är ju cirka två... Ellerhur!

Men nu: Drömmer om en säng närmar sig. Den flyger mot mig.

Eller är det tvärtom? En fråga om perspektiv.

Och jag gör en Johanna.

Min sista gnutta hopp. Var att synas, att bli sedd. Och jag glömmer bort att andas. För sex, musik och våld, var det vackraste som hänt mig. Sen själen min blev såld. Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll. Men jag lever på impuls nu, via fjärkontroll.


Fast skillnaden är att jag alltid säger nej.


Imorgon: Lämna in PM.

Inga kommentarer: