fredag, december 16, 2005

Hysteriskt. Hysteriska dag, när ska du sluta? Först var jag kriminell sen spillde jag stearin på fönsterbrädan. Det slutade med en rosa hamburgare på Snerikes och sväljande studier i ett ljust bibliotek.

Men det var kul. Och educative.

.Kriminell.

PM skulle hämtas och jag anlände klockan tolv. Hon var på lunch - "Kom åter klockan 13." Och så jag gjorde. Men då hade hon gått hem - "PM finns i en annan ände av labyrinten". Men det rummet hotade också med en lapp. Som lovade kl 14. Jag gick in och tog mitt PM ändå. Ett annat ramlade ner på golvet från stolen. Jag är så diskret. 10 poäng. Godkänt.

.Stearin. - (S var instängd i en garderob på tåget)

Jag spillde stearin på O's fönsterbräda. Men det var det värt. Ljuset fick ju fart. Det rusade fram/ner/bort till slut mot slutet. Vi rusade också (det tog bara tre timmar) genom ett seminarium. Men det gav väl något tror jag: skratt och russin... Jag måste sluta vara spydig. Det var givande!

.Rosa Hamburgare.

Need I say more? Annars var det bra. Rummet var ju runt. Hehe, must stop this game.

.Ljust Bibliotek.

"Gå hem och sov med Estoppelprincipen. Kalla kudden för 'estoppelkudden'." Haha Hysteriskt. Men det är ok. Det var en bra dag.

---
Jag skulle behöva städa nu egentligen. Men jag tror jag skjuter på det till imorgon. Imorgon bitti. Sen ska jag till Rotebro och faster A. Halva släkten ska fira julafton. En vecka innan. Som vanligt. Sen ska jag hem igen. Söndagen lovar ju bad med F. Avlopps-F. Haha, shit vad jag är taskig. Amen.

Nästan lika taskig som Faktum är. Sen när försöker jag rekrytera små barn till Opus Dei? Hysteriskt bara det. Och Absurt. Med stort A. Hehe.

Anyway. Nu ska jag ta mig i kragen. Eller nåt. Är nästan på humör för att gå ut. Men alla små barn sover. Förutom jag.

Imorgon: Städning och julfirande.

Inga kommentarer: