torsdag, december 15, 2005

6 dagar kvar

Less than a week to go...

Idag irrade jag runt ett halvt varv i Luhagen. Lutan eller Lutis? Om detta tvista de lärde. Men det ju å andra sidan en fråga av mindre vikt så här i tentatider.

I alla fall. Jag pluggade med A och O hemma hos O idag. Mkt givande. Så många timmar som jag ägnat åt tentamenstudierna som jag har gjort idag har jag nog inte lagt ner innan, ens totalt. Men det lovar gott. Rent studiemässigt alltså. Tentamässigt märker jag att det finns en del luckor att fylla.

Men inte ens den vetskapen frammanar någon slags stress eller starkare vilja att plugga på. Dumt. Men det löser sig nog.

Imorgon ska jag få tillbaka min PM. Läraren är förmodligen fortfarande sjuk i vinterkräksjukan, men förhoppningsvis har PMn hittat till någon vid namn Agnetha Klahr (OBS! Stavningen är ngt oklar). Vore ju skönt att veta hur många poäng man har tillgodo.

Ikväll: läsa kompendierna? HA! den var rolig, dra en annan!
Imorgon: ytterliggare juklappsshopping, hämtande av PM, mer studerande hos O. Möjlig middag med A och O.

Inga kommentarer: