söndag, februari 26, 2006

Har ätit frukost nu. Intresseklubben antecknar?

Igår var det partaj. Det började bra men sluta i katastrof. För min del det vill säga. Men nu har jag ätit frukost. Huvudet spränger, jag kisar, försöker minnas vad som hände igår, vad som inte hände. Usch. Och jag som ska åka snart.

Usch.

Syrran ska få present. En tröja och ett pennskrin. Hoppas hon blir nöjd. Jag är bara nöjd om huvudvärken försvinner. Och Sverige vinner.

Det är fint väder ute i alla fall. Undebart fint väder. Underbart fint. Middagen var trevlig igår. Men jag insisterade på att vi skulle betala var för sig och tog fysiskt avstånd. Hon ville ses igen.

Ok.

Imorgon: Föreläsning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dude, du festar & festar & festar! ;D

Benny Lindholm sa...

Jag festar? Jag som trodde livet var en fest. Men nu är det lugnt ett tag, en dag eller två.