onsdag, mars 22, 2006

Häften kom försent, sju stycken efter en hel timma. Men det var väl ok. Även om jag var omåttligt irriterad först. Sen blev jag bara full. Big surprise.

Idag har jag annars försökt plugga. Bakfyllan satte vissa käppar i hjulen och först klockan tre efter bla en utsökt kasslergratäng kunde jag sätta mig ner och läsa i mina böcker och försöka göra nåt vettigt av uppgifterna. De är inte hundraprocentigt utformade så det gäller att tänka efter lite. Jag känner ju också pressen sen igår. En av mina kära klasskamrater, nästan mer berusad än jag själv, försöker i tio minuter övertyga mig om att går till seminarierna bara för min skull. Intellektuellt alltså.

Det mest pinsamma var dock att jag fått hundra frågor idag om vems tjejparfym det är som min jacka luktar av och att jag tydligen överöste Emma (som tydligen fortfarande var vaken) med pussar när jag rumlade in genom dörren.

So I struggle. As with everything else.

Det blev inget givande av blod idag. Men imorgon kanske. Skickade iväg en ny ansökan dock. Om sommarjobb alltså.

Imorgon: Seminarium

Inga kommentarer: