torsdag, mars 02, 2006

Idag har jag varit på lämna-blod-mottagningen. Eller vad det nu heter. Stolt. Jag, E och A irrade runt inne på Akademiska innan vi hittade dit, fyllde i blanketter och åt varsin macka. Sen lämna vi blodprov.

Visste ni att homosexuella män inte får lämna blod. Nånsin. En gång och det är kört. Lite diskriminering i min mening. Homosexuella kvinnor och alla andra får, men homosexuella män? Nono. Luktar inskränkt tycker jag.

Men, men.

Annars har det varit basgruppsmöte och seminarium. Gick bra idag. Jag var cool där med. Vi bytte basgrupper idag också. Jag fick Osynliga S, Smarta E och Snygg-I. Blir nog super. Norrlands på tisdag klockan tio.

Borde ha varit hemma och forskat lite kring mitt PM ämne. Men nej, det blev blodprovning, kebabätande och Indiana Jones tittande istället. Rätt soft ändå. Mötte hon-som-inte-var-dejt tjejens kompis på bussen idag. Kände inte igen henne. Sen fick jag SMS från hon-som-inte-var-dejt-tjejen att ville träffas på söndag istället. Hmm, funderar fortfarande. Borde inte vara så dissig.

Men, men.

Imorgon: sommarjobbsökande och PM-plugg.

Inga kommentarer: