söndag, mars 19, 2006

"Ja, jag har hört att svenskar är lika kära i byråkrati som oss tyskar. Är juridik kul?" Byråkrati?! Har jag missat nåt? Är jag en blivande byråkrat?

Jag är riktigt vresig idag. Vaknade nog på fel sida. Inte nog med att jag inte kunde somna p.g.a. brölandet, så blev jag väckt när jag väl somnat, somnade om, vaknade av nån slags storm som bultade på mitt fönster, somnade och vaknade till brölandet igen.

Gick upp och var vresig. Sorry.

Idag hade jag tänkt plugga lite. Tänkt men inte gjort. Får se hur det går. Måste städa korridoren (som om jag inte gjort nåt annat i veckan) också. Sen ska jag iväg och äta pizza med en människa.

Imorgon: Föreläsning

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt för att jag väckte dig!

Benny Lindholm sa...

Det är lugnt. :)

Anonym sa...

ska du inte äta pizza m en hund? ;-)

Benny Lindholm sa...

tänkte det först, men fick inte för ägaren till pizzerian...