lördag, november 25, 2006

Var på korridorsfest den här fredagen också, men utan bilder den här gången. Lämnade kameran hemma och mobilen fick aldrig lämna några avtryck. Eller hur man nu ska benämna det.

Korridorsfesten var riktigt trevlig. Måste ju berätta lite om den. Har ju trots allt en s.k. varje-dag-blogg, vad nu det ska betyda. Anyway, det var en trevlig korrefest! Hade först tänkt att gå på en annan, och det ville jag också – jag ville umgås med R och H – men jag startade i Ekeby, och slutade i Ekeby. Nästan. Om man bortser från killen som ville knarka med mig i låghusen - Karl tror jag han hette (han stormade ut från en brandtrappa) - och festen i sjuan.

Klockan är i alla fall läggdags och jag ska snart sova. Om jag bara kunde. Om ca tre veckor är det underbart och om ca sex dar är det undergång.

Typ.

Har också lite dåligt samvete för att vi inte skänkte en handling och en tanke till Brattström. Borde kanske, som E kom på, skicka ett blommogram. Ja, det borde vi nog.

Imorgon (idag alltså): skriva PM

Inga kommentarer: