lördag, december 02, 2006

Jag råkade sumpa ett cykellås igår. Jag vet inte hur, men jag tappade bort min kompis cykellås. Inte bra och ganska pinsamt. Måste ha sett rätt kul ut när jag satt vid min dator mitt i natten när R och R kom hem. Det jag gjorde var att jag skrev ett brev till L vilken var den (forne) ägaren till låset.

Så idag har jag varit inne i stan och jagat. Jakten gick bra så hon är nu ersatt. Men lite dumt känns det. Fast å andra sidan, bättre att sumpa låset än att tappa cykeln.

Annars var det en skoj kväll igår. Jag förfestade hemma hos korridorens favorit K och kollade på idol. Sen var vi för en gångs skull hyfsat tidiga och begav oss till BJ. Gick bra. Kom in nästan direkt och det känns ju extra bra när man som student inte behöver betala inträde på fredagar. Väl inne blev det idel dansande, letande efter perfektisar och annat skoj. Helt klart godkänt.

Bortsett från låset då. Som inte längre finns. L

Ikväll: planera tentaplugg med D och H, kolla på nya bondfilmen och sen eventuellt ut på V-Dala.

Inga kommentarer: