fredag, december 01, 2006

Är lite bakis idag. Bakis och skakis. Nån som känner igen?

Det var trevligt igår. Visst, det var lite triangeldramekalabalik inne på stockholms ett tag, men det löste sig. Typ. Och såhär i efterhand så kan man ju skratta åt det. Annars så var det ett gäng jurister där och ofirandet gick galant.

Och mer galant blev det när jag lyckades fly icke-triangeldramekalabaliken till Escobar istället. Visst, vi fick tjaffsa lite med garderoben för att få in våra jackor. Hur kan man först ta betalt med sextio spänn och sen vägra hänga in jackan med förklaringen att det är fullt i garderoben? Dåligt!

Men sen när vi fått det inhängt fick vi shakea lite. Efter det bjöd E på film och nattmacka hemma hos sig. Blev rätt sent/tidigt så jag sov länge idag. Ikväll ska jag på förfest i K’s korridor och sen ut på BJ.

Annars så har jag varit inne i stan och snackat med chefen. Får se hur det blir med jobb nu. Jag (vi) har brustit lite i kommunikationen visade det sig. Men han lovade mig lite i alla fall.

Imorgon: Oklart, eventuellt bio, tentapluggsplanering och V-Dala.

Inga kommentarer: