fredag, december 15, 2006

Och så begav han sig till Spanien. Tidigt en morgon tog han sin packning, begav sig till flygstationen och for söderut. Det var egentligen med blandade känslor.

Ännu fylldes hans kropp av glädjen som den stora tentamen tog med sig. Och ännu fylldes hans kropp av upprymdheten inför hans resa. Mest av allt fylldes han dock av förundran och lycka inför livet.

Sen när jag landar måste jag dock skynda mig mot Avenida de America och ta bussen till min polare.

Så ungefär ser den närmaste veckan ut. Inte att jag måste ta en massa bussar från Madrid, men att jag ska förära (?) Spanien med min närvaro.

Om ett par timmar bär det i alla fall av.

Tidigare ikväll gästade jag en förfest vid Uplands. Det var trevligt. Sen gästades jag hemma hos V. Det var än mer trevligt.

Imorgon: Spanien
Senare idag: Åka till Spanien.

Erkänn att ni är avundsjuka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I am! *räcker upp handen*..;) Du e värd världens finaste semester! Hur gick tentan? Tror många undrar:)

Anonym sa...

BENNY! Det är alldeles för tomt här utan dig ju... =( Töntdu som åkte till viva la espania! Fast jag är glad för din skull och jag är lite fett avundsjuk ;) Vi ses om några dagar hoppas jag! Puss / din lilla kärleksranka i korridoren.

Anonym sa...

Ja, jag är avundsjuk. Jag tror de flesta i Sverige är avundsjuka på dig just nu ;) Själv sitter man i minus tjugogradiga Gällivare :´(