måndag, januari 29, 2007

Ok, eftersom jag självklart har tappat bort (jajaja, en vit lögn är väl ok?) mina böcker och därför inte kan läsa om uppsåt och annat skoj så ska jag berätta lite om jobbet istället.



Jag har jobbat i princip heltid i två veckor och samtidigt försökt plugga heltid och umgås med nära och kära. De har gått ganska bra faktiskt. Tror jag. Även om jag måste erkänna att det har varit utmattande att gå upp i ottan varje morgon och hålla igång med jobb och plugg och annat skoj fram till mörkret sedan länge lagt sig över Uppsala.


Fast det har ju varit kul också!


Men nu är det över. För alltid kanske. Chefen har fått fnatt och jag knåpar på ett nytt CV. Inte för att jag har fått sparken eller nått. Mer för att jag har börjat tröttna lite. Men men. Sånt är livet. Också.


Synd att jag egentligen trivs där bara.


nu vet ni det ;)


Ikväll: försöka tvinga mig att plugga sen iväg till E
Imorgon: Förhoppningsvis centralbadet med F

Inga kommentarer: