onsdag, februari 07, 2007

Jag är inne i en sjukt produktiv fas just nu. När saker och ting börjar ordna till sig i livet och man känner sig bra då flyter liksom resten med.


kanske borde jag egentligen kalla det en friskt produktiv fas. Eller så är det min medicinering i form av studier som har börjat ge resultat.


Jag har fått tillbaka mina pengar och jag har en bra basgrupp. Jag har träffat en underbar människa och jag känner att jag verkligen fattar plugget. Jag har goda vänner och det är hyffsat städat här hemma. Jag är äckligt självgod just nu men jag ler bara.


Mitt liv i ett nötskal.


Drömde häromnatten att en vän till mig hörde av sig. Men det var ju tyvärr bara en dröm. Och nån natt därifrån drömde jag att jag mötte morsan på nåt nybyggt konferenscenter i centrala Stockholm. Men det var tack och lov bara en dröm. I alla fall med tanke på omständigheterna och formerna för mötet i drömmen.


Så nu ska jag strax ringa brorsan och höra med honom om han har lust att komma upp och hälsa på. Sen ska jag ringa en jobbarkompis och höra efter vad det är för slags fest jag är bjuden till på lördag.


För övrigt ska jag äta mer av min supergoda risotto sen. Är fortfarande grymt nöjd med den.


Äsch. Nu ska jag sluta vara självgod och försöka medicinera mig lite mer. Så att jag får nåt mer gjort idag.

1 kommentar:

Em sa...

Jag vill ha risotto nästa gång du gör. Skapligt, sanslöst gott var det. Fniss. Hejdå.