söndag, februari 04, 2007

Mjölkland.


Gråa hus som står framför grå himmel. Så skulle man kunna beskriva det område som jag bor i. Ungefär som lättmjölk. Gråvitt med en blå rand. Som grå lättmjölk.

Lättmjölksöndag

Måste sluta svamla.


Igår var jag på hemmafest. Jag, R, J, Em och hennes tjejer förfestade inne hos mig innan vi gick skilda vägar. Det var länge sen jag hade förfest inne hos mig. Har saknat det. Riktigt nice är det. Hamnade iaf på fest på väktargatan vilket var trevligt. Var egentligen inte på humör för att festa så det gick lite segt. Men trevligt var det. Snackade med folk och försökte dansa lite. Försökte.


Ringde lite samtal också vilket var rodnigt. Men jag kapade en döner på vägen hem och somnade lugnt för att sen vakna till en frukost med Em’s flickor. Härligt med såna där braiga söndagsfrukostar. Snart ska jag läsa klart tidningen och sen pallra mig in till bibblan och va lite produktiv. Idag ska det bli härligt.


Ikväll ska jag sen kolla på superbowl med grabbarna i korren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skriver en kommentar. För att visa att jag fortfarande är inne å läser. Trevligt att prata igår på Väktargatan-festen.

Benny Lindholm sa...

det var trevligt att prata med dig med! :)

Anonym sa...

Borde egentligen ligga i sängen nu eftersom j ska upp tidigt imorrn, men trots att j var hur trött som helst när j borstade tänderna så verkar den tröttheten som bortblåst när j la huvudet på kudden, tankarna mal & trött heten kom inte över mig... Så j kände mig tvungen att gå upp & göra ngt & så kom j på att det var ett tag sen j var här inne & läste... Nu har j roat mig med det ett tag & fått mig ett & annat skratt, så j ska göra ett nytt försök att sova nu... Zzz Sov Gott!