fredag, mars 02, 2007

Har precis städat lite i mitt lilla rum för ikväll så är det fest. Stor fest. Våra korridorsfester brukar vara rätt välbesökta. Kanske lite väl välbesökta när det kommer till kritan. Förra korridorsfesten slutade med att ungefär åtta poliser (kanske fler, kanske färre) gästade festen. Eller slutade och slutade, om jag inte minns fel så fortsatte festen efter polisens besök. Fast å andra sidan så har ju inte ordningsmaktens och rättsväsendets inblandning i korridorsfesten för ett halvår sen ännu inte avslutats heller. Även om festen har det. Passar bra för mig eftersom jag läser straff- och processrätt den här terminen.


Men ikväll är det fest. Min bror kommer hit och vissa i korridoren hotar med att ta hand om honom. Blir nog bra.


Alla som vet vem jag är är välkommna!


Nu: fortsätta dagen
Ikväll: korridorsfest
Imorgon: bakisstädning och nåt mer.

1 kommentar:

H. sa...

Åh, fest! Jag vill oxå! Men sorgligt nog har vi vår straffrättstenta nästa vecka... Yippieyei!