måndag, mars 05, 2007

Grabbarna inne hos Ro drack ur synsamflaskan samtidigt som brorsan sov inne hos mig. Sen slet jag kurden från nån kille och stängde in mig med honom inne hos mig så att han fick lugna ner sig. Han dunsade ner på soffan där min brorsa låg. honom. De märkte inte av varandra förrän efter ca femton minuter när min bror märkte kurden och kurden upptäckte att någon han ovetandes satt på tittade på honom.


Och det var en ganska bra fest. Lagom mycket folk och vi lyckades hålla igång från 18 till 06. Bra bra.


Har redan börjat diskutera nästa gång. Det som ryktas just nu är den 16 maj. Men vi får se. Får se.


Annat roligt var att snacka (fågel) med M, bli halvdränkt i vin av Ro, leka aspackad trubadur, slå huvudet i taket, dansa runt och skrika på "Bordeaux, Bordeaux", träffa brorsan, osv osv.


Bra Bra.


Har en känsla av att jag borde blogga oftare. Och för er som är nya för fenomenet så var det en hederlig korrefest vi hade.

Inga kommentarer: