måndag, mars 26, 2007

Jag har köpt en cykel idag. Den var dyr men det följde med reflexer. Eller nåt. Men den är skön att cykla på.

Så idag har jag cyklat på min nya gamla fula snygga cykel i solen. Utan jacka till och med. Livet är som bäst när man kan ta av sig jackan. Jag tog av mig jackan. Och cyklade, för det var (är) fint väääääääääädeeeer. Kommer ni ihåg? (en höger, en höger, en höger, en höger, och slutligen en vänster, och så fortsatte jag min semester)


hehe


Ikväll kommer A hit. Snart ska jag städa och sen ska jag plugga på taket med lite glass. Kanske.


Tjohej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte nämnt något om taksolningen! FAKTISKT! :) Jag har förbannat tråkigt, vill ni inte spela kort eller nåt? vad fan som helst!

Anonym sa...

Det låter som en fin dag! idag var en fin dag! Låt resten av våra dagar vara minst lika fina..hoppas kan man ju iaf alltid göra. Är det hoppet som gör att man kan forts leva eller nöjer man sig bara till slut med att leva missnöjd?

Em sa...

Benny. Klockan är nu 04:48 och jag har gjort klart allt mitt jävla skoljobb. Hurra för mig. Jag har druckit massa kaffe och har starka funderingar på att väcka dig och tvinga dig att filosofera över nattens under. Men det skulle nog inte vara så uppskattat. Kanske en annan natt. Men du. Du är faktiskt bäst. Tack för att du är du.