tisdag, mars 27, 2007

Jag har också suttit och käkat lunch vid ån idag. Dock inte på samma ställe som vissa andra. Men jag kan styrka att våren verkligen är på intåg. Lite grönt på det här så är det kalas. Underbart.



Annars så misstänker jag att ett par elakingar till bakterier planerar att bosätta sig i mina luftrör. Känns tyvärr så. Vilket inte bådar gott inför redovisningen på fredagen och gör mig tveksam till om jag verkligen ska gå på Snerikes ikväll. En vän till E fyller år. Får se. Ska ta en tupplur snart.



Annars så mötte jag en jobbarkompis när jag var och spanade på jackor idag. Hittade inga, men han bjöd med mig på festligheter i helgen. Nice.



Sen så hade jag bg-möte om redovisningen vilket var väldigt produktivt. I ett nafs vaskade vi fram en überpedagogisk tågordning som vi på ett mycket pedagogiskt sett delade upp mellan oss. Vi ska minsann bevisa att det här med bevis det kan vi. Bevisligen.



Nu ska jag sova lite.


Tjohej.

Inga kommentarer: