fredag, mars 16, 2007

Jag såg Glamourprinsessan idag!!!! Jag gick längs åkanten från JB mot G:a torget och SVOSCH flög hon förbi på sin cykel. Jag såg glamourprinsessan idag.


No big deal. Verkligen.


Sen hade jag i alla fall seminarium om häktning osv. Vi krockade för ett par sekunder med en diskussion om lagstiftaren, riksdagen alltså, verkligen har kompetensen att lagstifta i små tekniska frågor rörande t.ex. häktning. C menade att våra kära riksdagsledamöter inte hade den kompetensen, "de flesta är ju inte jurister, och inget annat heller."


tihi. tyckte jag var kul.


Nu ska jag snart dricka kaffe med Em och sen ska jag äta middag och ikväll ska jag kolla på masjävlar.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Avundsjuk jag blir! Jag vill också se kändisar i Uppsala. ;)

Ida sa...

Vaddå ingen big deal? Vi snackar Glamourprinsessan här. Med extensions och allt. Ett stort ögonblick enl mig.

Em sa...

Jag är inte det minstaste avundsjuk! Jag har faktiskt sett Naken-Janne cykla förbi mig massvis med gånger här i stan! Sådäså! :) Puss!

Anonym sa...

Blogga mer! =)

Karolina Lassbo sa...

Oda: Men jag har inga extensions, det är mitt riktiga hår. Det är på hela mig endast hårfärgen som inte är äkta. =)

Karolina Lassbo sa...

Ida menar jag, inte Oda. Det är mitt tangentbord som inte har några bokstäver, det är därför jag trycker fel ibland.

Anonym sa...

Så klart att hon inte har extensions Ida, det går ju inte ihop med hennes image.. hm eller..iofs så passar extensions in på tjejer som handlar på nelly, inte sant? Jag tror iaf inte jag skulle känna igen henne fast jag tittade på nobelfesten. hon smälter ju faktiskt in bland dem här jurist blond tjejerna. hon är säkert en sån som går m huvudet högt, undviker ögonkontakt, ja stirrar bara rakt fram för att visa att man inte bryr sig om dem runt omkring..eller? Benny? Du vet ju säkert, d här e ju bara min lilla teori..

Benny Lindholm sa...

nu tycker jag du nästan är elak....