lördag, mars 10, 2007

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow. Mitt rum är alldeles för litet. Som vanligt dansar jag runt och hoppar och studsar och stampar och skriker och sjunger och mår så jävla jävligt underbart bra. LALALALAL!!



Haha. Studsar sen ner i soffan. Eller studsar och studsar, snarare ramlar, baklänges, bena flyger upp och huvudet ner. Nedborrad i kuddarna. Underbart. Tittar sen ut genom fönstret, samtidigt som jag sjunger. Let you body decide.



Samtidigt som jag andfådd sjunger med så tänker jag att fan, ska jag som studsar så jävligt möta folk i rättssalar och sitta och förhandla avtal? Det kan ju inte vara meningen. I alla fall.



Tillbaka till bevisvärderingen.

7 kommentarer:

Ida sa...

Jo. Jag hade uppsåt. Jag var likgiltig! Haha.

Ida sa...

jag anser att den juridiska humorn är den mest framstående! så det så.

H. sa...

Haha, så där gör jag också! Fejkar en mic i handen, hopp på soffan, tokskrik och hög volym! :P

Benny Lindholm sa...

Hehe, skönt att höra att man inte är ensam. :)

H. sa...

Det borde stå i informationen för utbildningen att man blir småpsykotisk av att läsa juridik. Tycker du inte? :)

Benny Lindholm sa...

som en snubbe i en bur då? "Här har vi den typiske juriststudenten. Galen och förvirrad" :P

H. sa...

Haha! Mitt i prick! :D