söndag, april 01, 2007

Jaha, då var pmochredovisningsochsenkompletterings-perioden i princip över då. Det största orosmomentet avklarat, dvs kopiera OH-bilder. Skrivarna på JB är ju störda.

Iaf. Redovisningen igår gick bra. Vi lyckades få alla små knattar att skratta lite och de ville skriva av OH-bilderna.

PMet gick väl också ganska bra. Måste komplettera, men hade inte förväntat mig nåt annat. Arligt talat så är jag lite förvånad över att jag måste komplettera så lite. Jag menar, stryka nåt enstaka "s" och skriva ut vad det slutliga bevistemat tar ju max 30 sekunder. Lite löjligt. Men men. Det går ju snabbt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skrivarna på JB lever verkligen sina egna liv. Jag tror man måste forma någon form av vänskapsrelation till dem för att de ska bete sig. Får bli nästa projekt helt enkelt. ;)

Benny Lindholm sa...

Haha, minst sagt. Fast det är ju lite svårt, man kan ju inte precis bjuda på kakor eller nåt för att smöra in sig...