tisdag, juni 12, 2007

jag fick en sopranosbox i födelsedagspresent

Nu har jag knegat i två dar så nu är det dags för lite semester igen. Stockholm imorgon och för oöverskådligt tid. Eller kanske inte, men ovetande lång tid.

Som om tiden hade nåt minne. Kanske har den det. Vill berätta en anekdot, men kommer inte på nån just nu. Kan berätta att jag var rädd för getingar när jag var liten istället. Eller nej, en annan gång kanske.

Sprang på en på bloggen besökande lärare idag. Eller han sprang på mig. Sak samma. Annars har jag memorerat PLU-koder in absurdum. Helt sjukt hur många det finns. Men är lite stolt över att jag har lärt mig dem på två dar i alla fall. Lite onädigt iofs, sitter ju aldrig i kassan. Kommer ha glömt dem imorgon när jag är hemma i stockholm.

Lyssna på den, hemma i stockholm. Men det är ju det.

Hemma.

Hemma. Är nog mest här ändå. På nåt sjukt jävla vänster.

1 kommentar:

Ida sa...

och ändå är inte jag på dina Top Friends på fuckbook!!!!