lördag, juni 16, 2007

ostmacka med gurka är helt okej

Solen skiner nu igen - lustigt att jag alltid ska inleda med väderobservationer, men jag är ju svensk å andra sidan - det var retligt väder där ett tag.

Snart ska jag till Södermanland och hälsa på en massa släkt. Hittills har det varit en hyfsat bra vecka, inte som förra, men vilken vecka förmår bräcka den? I måndags jobbade jag iaf och i tisdags träffade jag vänner i stockholm hela dan. I onsdags och torsdags hängde jag i skärgården och igår jobbade jag. Sen på kvällen hängde jag med Em. Trevligt det med.

Men nu ska jag till Strängnäs snart och sen ska jag till Eskilstuna. Sen i mitten på nästa vecka bär det av till skärgården igen, med R, och sen är det ju midsommar.

Kommer ni förresten ihåg det där som jag räknade veckor på för ett tag sen? Tja, veckorna går ju fortfarande även om jag har slutat räkna. Några av molnen skingrades i alla fall i veckan. Även om nästan alla består. DEN solen kommer inte i en handvändning. Om den ens borde det. Inte lätt i alla fall.

Inga kommentarer: