torsdag, juni 07, 2007

och så fick jag ju blommor också

I förrgår började sommaren och med den - tyvärr, för er - började kanske en mindre intensiv period med bloggande. Inte för att jag direkt hyser några illussioner, snarare disilliussioner, eller dissussioner som jag brukar säga, om att jag är en überintensiv bloggare. I alla fall, det blir slut på det disintensiva bloggandet då och start för något annat.

Men sommaren är ju bara för underbar. Jag har inte haft ordentligt ledigt sen flera år tillbaka, jag vet, jag är ju inte gammal som gatan precis - även om jag fyllde år igår - men jag har ändå sett till att ha jobbat de större delarna av somrarna och de delarna som jag har varit "ledig" på har jag haft uppstyrda in i tusen. Eller vad man nu säger. Andas.

Men nu, nu har jag ca tre veckor som jag bara kan göra VAD JAG VILL PÅ. Känns så jävla skönt! I förrgår hade jag tentafest (det var den dagens grej), igår fyllde jag år och hade mindre grillefest (gårdagens grej) och idag ska jag åka och bada (dagens grej). Och så här kommer det hålla på.

Visst är det bara för underbart!

3 kommentarer:

H. sa...

Åh så underbart! Jag vill oxå åka till straaandeeeen! :( Tyck synd om mig för i helvete! :P

Och du, grattis i efterskott! Jag hade tänkt gratta igår, men du vet sjukdomen tar inte fram det bästa i en. Anyways, ENJOY!

Em sa...

Vi måste beacha oss fler gånger, B-boy. Nu planerar jag att åka till stan och supa bort min tentaångest. ses säkert inatt. puss.

Benny Lindholm sa...

Mina: Naa, jag tycker verkligen synd om dig. På riktigt faktiskt när jag tänker efter. Om nu det känns bättre. Tack förresten! :)

Em: Vi bara MÅSTE beacha mer! :D