söndag, juni 10, 2007

och sommarleendet vägrar ge med sig!

En underbar del av sommaren är faktiskt regn. Det kanske låter korkat sagt, och på sätt och vis är det korkat för det är ju inte själva regnet jag gillar utan snarare vad regnet för med sig. Doften från det regn som nyss drog förbi och som nu letar sig in till mig är underbar. Påminner om när jag och mina barndomskompisar sprang ut i vårregnet under mellanstadiet. Vi brukade bara skratta och hoppa. Morsan var ju iofs inte lika glad när man kom hem dyngsur.

I alla fall. Idag har jag jobbat. Var helt okej, inte så långt pass. Desto längre blir det imorgon. Men pengar är ju bra att ha. Oftast.

Nu ska jag snart kolla på film.

Förresten. Min äckliga solbränna börjar infinna sig. Jag vet att alla är avundsjuka.

3 kommentarer:

henover sa...

Mera regn till mig! Solbränna låter snyggt. Själv börjar jag anta färgen av en kräfta. Sexig som få.

Benny Lindholm sa...

kräftfärgen ska vara het i sommar tydligen...

H. sa...

Ja det är vi. Over and out.