lördag, juni 09, 2007

solen verkar aldrig ta slut

Idag har jag i alla fall en-så-kallad-ledig-dag. Har haft det förr, har det igen. Igår var jag nere på stan och kollade på alla galna studenter som for runt på flaken och skvätte skumpa på en massa med- och oskyldiga. Sen så solade jag (lite till) innan jag åt japanskt med R och hans flickvän.

Sen var det fest. Först förfest i gröngräset i triangeln och sen ÖG. Jag var sen en släng på Snerikes också, men då hade R och H gått hem. Känns fortfarande underbart att vara ledig.

Idag ska jag i alla fall vara ledigare. Har inget inplanerat. Funderar på att kanske ta mig till luthagen och fika med en kompis. Men får se. Blir förmodligen jag och en bok i solen istället. Eller kanske inte. Får se helt enkelt.

Enkelheten som ledighet med andra ord. Eller tvärtom.

2 kommentarer:

Ida sa...

heeeej. jag var på fest igår. det var kul kul kul. i fyllan och villan tänkte jag och sällskap bryta oss in på en båtklubb (straffrätten kändes väldigt långt borta) men då kom det en kille med basebollträ. så kan det gå.

häpp.

Benny Lindholm sa...

hahaha, ja där ser man, så fort Westin tittar bort bryter du mot lagen. Välkommen till klubben! ;)