söndag, juli 08, 2007

Men Iglesias sög!

Hade nästan glömt bort hur bra de här grabbarna är och hur underbara deras låtar faktiskt är. Eller nästan och nästan, för ett par sekunder och månader där så glömde jag bort det. Men med nyllet intryckt framför en tv idag kom jag på det igen när pojkarna rockade loss ordentligt i London. Red Hot Chili Peppers gjorde ett grymt bra framträdande men de hade inte alls den energi som dessa pågar hade. De stred, sjöng och spelade så det stod härliga till. Solen hade gått ner, kanske för gott för somliga, men det gjorde ingenting.

Fan vad jag ville vara där. På Wembley. Men nej nej nej, tvingad till att sitta ner i en soffa. Och jag som ville se Bloc Party! Men nej nej nej, tvingad till att se på en latinofjant från Hamburg istället. (Vem bryr sig!?) Fast då gick jag från soffan också. Men jag kom ju tillbaka.

Med nyllet intryckt i ny tid. Vem vet.

Inga kommentarer: