torsdag, september 06, 2007

dag 4

Eftersom jag är tvilling tror folk att jag är schizofren. Eftersom jag är schizofren bär jag olika kläder. Eftersom jag bär olika kläder tror folk att jag är virrig. Eftersom jag är virrig är jag jurist. Eftersom jag tror att jag är jurist bär jag skorta. Eftersom jag bär skjorta bär jag t-shirt. Eftersom jag bär t-shirt är jag schizofren. Eftersom jag är schizofren är jag jurist. Eftersom är jag virrig är jag jurist. Eftersom jag är tvilling är jag jurist. Eftersom jag inte är jurist bär jag olika kläder.

Idag: t-shirt.

dagens ord: ombytlig.

Dagens aktivitet: ris och kyckling på basgruppsmöte.
Dagens juridik: skatterätt.
Dagens mål: öl på nation.

2 kommentarer:

H. sa...

Schizon är vi allihopa, allihopa, allihopa...

Benny Lindholm sa...

när kommer den på en studentnation nära oss? Bra låt! ;)