tisdag, oktober 23, 2007

Avd. alternativa karriärsvägar...

Jahapp. Då var det lilla roliga slut. Jag vet precis hur det kommer sluta. Nu kommer jag gå på seminarierna och det kommer gå hyffsat bra. Jag kommer förstå ganska mycket och jag kommer känna mig nöjd. Sen kommer jag tentaplugga och känna en liten oro som man alltid känner och sen så kommer jag skriva en tenta. Jag kommer dricka vin och dansa och sen så kommer jag kolla på mitt tentaresultat och så kommer jag bli så jävla besviken för det kommer gå åt helvete. Vet precis hur det kommer sluta.


ungefär så, ja.

Jag ska bli rockstjärna istället. Yeah, baby!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar biljetterna?

Benny Lindholm sa...

for you, special price - a smile.

;)

Anonym sa...

Yeah baby! I'm there! :)

Men seriöst nu, nu är det dags. Where did you go cotteneye Joe?!

Benny Lindholm sa...

where did I go, I don't know. But I'm going strong! ;)

hallåååååå, se ovan liksom...