fredag, november 02, 2007

and so are the days of our lives

Man kan aldrig ha för mycket ambitioner, bara för lite tid.

Jag har flyttat. Och det känns ju underbart även om jag saknar korridoren. Och så har jag fått en krashad svan till dator på skrivbordet. Den vägrade gå upp på morgonen. Och jag som har en knappt påbörjad pm till på måndag, den är till och med en värre sjusovare än jag. Jag har också försakat plugget, även om läraren iofs menade att vi var det bästa hon hört på hela terminen. Även om det nu mer var en artighetsfras. Nåväl.

Nåväl, nåväl, nåväl. Jag kämpar på och tiden räcker inte till. Bägaren är full men jag är törstig och jag dricker snabbt. Yeah, baby, som vanligt. Yeah, baby.

Yeah yeah yeah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ett inlägg! :)
Och grattis till flytten!

Anonym sa...

Jag tycker verkligen synd om dig ang din dator :/

Benny Lindholm sa...

va gullig du är! Jag har iofs köpt en ny dator nu. Inte en helt välkommen utgift, men har man galna kursföreståndare så...

Och Tack! Känns hels underbart att ha egen lägenhet igen! :D