fredag, oktober 12, 2007

hemmapluggdag

Idag kom snön men den gick igen. De hade slagit följe med regnet och man kunde bara skymta snöflingorna. Nere på marken syns bara enstaka löv som också har ramlat.

Själv har jag druckit te, druckit kaffe, ätit macka, skrivit mail till en chefsjurist på Handelsbanken, skickat in en debattartikel till UNT debattc och kollat lite på det rättspolitiska pm som ska in på måndag. Tittat alltså. Inget mer. Och så har jag laddat ner Radioheads nya album från deras hemsida. Det heter Rainbows. Jag gillar att de kallar det för rainbows och inte rainbow. Jag gillar det särskilt eftersom det snöar lite idag: är grått och ruskigt. Passar in bra. Igår var som en regnbåge på sätt och vis, såg massa färg men inte vart det slutade. I alla fall. Jag laddade hem några rainbows och betalade £ 1 för det. Jag är ju trots allt student.

Inga kommentarer: