måndag, oktober 01, 2007

I am selling soul

1. Jag skrattade framför datorn på JB.
2. Jag kom på att H tyckte jag är roligare när jag är full. Det har han sagt i alla fall.
3. Jag fick inte komma in till R för jag är en vampyr. Det är jag inte.
4. Jag satt ensam på V-dalas pub och drack öl och käkade hamburgare och pluggade skatterätt och tänkte och väntade klart.
5. Jag hade ångest inne hos R för att jag har vatten ovanför mitt huvud.
6. Jag har varit sju timmar på biblioteket och jag har letat efter en statlig offentlig och uppenbarligen borttappad utredning fyra gånger. De väntade aldrig i hyllan.
7. Jag har blivit varm i bastun på taket med en Australienare.

Typ en vanlig måndag med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag vill njuta hela tiden :) Tror att det var den jag köpte. 70 % är den i alla fall och supergod till te! Ses på seminariet. Kram