lördag, oktober 13, 2007

Kan nästan känna aromen...

Jag har precis kollat på första avsnittet av vita huset (The West Wing). Har sett ett gäng avsnitt från olika säsonger förut, men eftersom en mycket god vän till mig har alla säsonger ska jag kolla igenom allt. I like what I see. De lustiga var bara att två gånger under avsnittet talar de om kaffe. Båda gånger ser man en kaffekopp. Båda gånger dricker någon ur kaffekoppen. Båda gånger blir jag enormt sugen på kaffe. Är fortfarande sugen på kaffe.

Suck.

Nu: avsnitt två.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Brygg lite då?

Benny Lindholm sa...

inte efter fjorton koppar. Kommer se ut som en kaffebryggare till slut...

Anonym sa...

Haha, du ÄR en kaffebryggare ;) Du har bara inte insett det än. Alla jurister blir det förr eller senare, visste du inte det?

(okej, humorn är inte på topp. jag är trött:)

Benny Lindholm sa...

Tvärtom, humorn ÄR på topp! ;)

Anonym sa...

HAHA!