måndag, oktober 15, 2007

soon, soon, mister moon

Det här är inte bra. Det senaste dygnet eller så har jag lagt ca en och en halv timma på min hemtenta, ca tre timmar på min pm och ca åtta timmar på vita huset. Okej, jag har trixat lite med siffrorna, men hey, jag är ju nästan en kaff... jurist...

ja det där förstod man ju.

nu blir det lite västvingande till, sen sova och sen imorgon bitti lite utskrivande innan jag går på föreläsning. Skulle behöva raka mig, men vem bryr sig. Ja vadå?! Okej, ni kanske inte bryr er om min skäggväxt, men det här är en ointressant juridkstuderande. You get what you get! Fan också, redan trött, och jag som har minst ett avsnitt till att titta på. Bara älskar att plåga mig själv. Hahaha, brukar säga det när jag njuter av annat också. Det är inte tillräckligt bra om man inte plågar sig själv också.

Men fy!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försotd! :P

Anonym sa...

Ps. seru hur tidigt jag kommenterar? borde nästan få ett pris för det ;)

Benny Lindholm sa...

Pris? Ser du hur tidigt jag ser att du kommenterar? :P

Anonym sa...

Okej, vi delar då! :P

Benny Lindholm sa...

Härligt! Jag älskar att få pris!

vad exakt är priset?

Anonym sa...

Hah, jag vet inte. Det får du bestämma! Det är din blogg!

Fast det skulle kunna va kaff...
Ja det där förstod man ju. :P

Anonym sa...

PS Ser du hur sent jag kommenterar? (deja vu:)
Nu leder jag i prisutdelningen, bara så du vet. Har jag bestämt iaf.