måndag, november 12, 2007

vart tog alla maskrosor vägen?

Jag har svårt att bestämma mig för om jag har varit produktiv i helgen eller inte. Jag har å ena sidan lagt ner nästan 12 timmar på Carolina Rediviva och JB men å andra sidan så var det mycket snack och lite verkstad. I alla fall så är jag fortfarande lite ledsen över att min gamla dator kraschade. Så mycket försvann. Alla bilder. All musik. Alla dokument. Dokumenten är nästan värst, jag har inte sagt nåt men nu är det väl ok. Jag hade börjat skriva seriöst och jag hade kommit en bit. Men nu är det slut. Och jag som skulle skriva en bok. Trodde jag, ja.

Lägenheten börjar i vilket fall ta fart. Jag och M snackade lite igår och nu har vi fler idéer. Ska bli hur kul som helst att få rum efter rum klart!

Nu ska jag snart i alla fall till BMC och på föreläsning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. Har ni också BMC? Det har vi med. Blue Mountain Cafe. Sjukt hur vissa likheter fortsätter att visa sig. :)

2. Sambo? Grattis isf.

3. Stackare, förstår verkligen hur det är att förlora sånna grejer. Förstår paniken. Men det kommer en dag då det känns mindre. :)

Cheers mate!

Benny Lindholm sa...

1. Yeees. Men hos oss står det för BioMedicinskt Centrum. Hade iofs varit kul om de två torrtråkiga juristerna från Mannheimer hade haft föreläsning på ett kafe ;)

2. Inte sambo, kombo! ;) Jag har precis fått min kompis som jag delar lägenheten med att fatta skillnaden och säga kombo istället. Nu förstår han varför hans kompisar rynkar på ögenen..

3. Känns redan mindre. Går ju alltid i vågor liksom...