torsdag, november 22, 2007

Vidare...

Idag är det hantverkare i butiken! Eller snarare en hantverkare, i lägenheten. Men han har gått nu. Han väckte mig och stod med sitt skägg utanför min dörr efter nån timma och sa att han inte hade några nycklar. Så nu är det bara att vänta som gäller. När han kommer tillbaka ska jag ner till JB och försöka stoppa in, eller trycka in, lite kunskap i skallen och få lite vett gjort. Var omåttligt inproduktiv igår. Visst, jag satt elller låg i soffan med en bok framför mig, men det hjälpte ju föga. Kände mig lite störd, men det gíck över sen när E kom hit och framför allt efter otaliga skrattattacker i grabbarnas sällskap framför fotbollen. De är bra tokiga de där. Så nu ligger jag i alla fall här i sängen med datorn i knät och väntar på att jag ska få lite energi så att jag jag dricka upp kaffet och bli pigg och sen sätta mig vid skrivbordet och vara lite produktiv. Och typ betala räkningar eller nåt. Visst är det underbart?

3 kommentarer:

Anonym sa...

OoOooOOoooOo skääääääägg... :P
(Jag måste ge mig, jag vet :)

Benny Lindholm sa...

hade inte du några negativa saker att säger ikväll, eller hur var det? :p

Jag menar, istället för att mobba stackars målare...

Anonym sa...

Nej, jag sköt upp dem till på måndag. De kommer behövas ;)