söndag, oktober 19, 2008

Jag är förvirrad. Det var så mycket lättare förr. Då fanns inga alternativ och om de fanns så var de egentligen inga alternativ. Egentligen. Och nu, nu har jag skapat - på riktigt - en verklighet som nog egentligen kanske inte alls existerar och som om den nu har existerat i vilket fall har försvunnit och som jag känner har lagt en massa bördor på mina axlar och gjort att jag känner att jag måste bevisa något. Bevisa något som jag inte kan bevisa eftersom det inte går att bevisa.

Jag är förvirrad.

Igår sov jag först halva dagen innan jag åt mötte upp Anja och Retsepile på puben innan vi åt middag på en fransk restaurang innan vi gick på teater och såg en dramatisering av Orwells "Animal Farm" innan vi gick vidare och mötte andra på en pub där de hade en liten konsert med ett liveband innan vi gick till en annan pub som mer var en nattklubb innan några av oss gick till St Marks där vi avslutade natten.

Jag är fövirrad.

Inga kommentarer: