tisdag, november 18, 2008

Discoteque

Och så blev det ett sånt där erasmusutbyte igen. Och N, hon sa åt mig att sluta särskriva. Vadå särskriva? Jag som står längst fram i kampen mot särskrivningarna! Bah, "sluta särskriva".

Igår spelade jag poker. Igen. Jag pallrade mig bort till ett stort hus med läskiga källargångar och spelade poker med ett gäng européer. Jag vann inte men jag vägrar anse att jag förlorade så då gjorde jag inte det.

Annars har jag pluggat och opluggat. Jag har lekt filosof på jurisprudenceklasserna och tittat på film med flickorna. Och jag har spelat poker. På ett annat ställe alltså.

Och nu är jag trött och ska äta upp min frukost innan jag pallrar mig ner mot campus och går på en föreläsning i konstitutionell rätt (vi hade en igår också, men den somnade jag nästan på). Sen ska jag äta lunch innan jag irrar mig in i EG-rätten. Efter gymmet ska jag nog någon gång gå på Erasmuspub och sen vet man aldrig vad som händer.

Inga kommentarer: