tisdag, januari 27, 2009

yeah, that's fine!

Alright, made up my mind. Det blir en Otley Run tonight. Temat är flags of the world, och först tänkte jag att jag skulle klä mig svenskt, men det kändes lite väl patriotisk. Å ena sidan så har jag ju en svensk landslagströja med mig och lite färg i ansiktet på det så är det ju perfekt. Men å andra sidan, som sagt, så känns det lite väl patriotiskt och egocentriskt. Så jag lånar en engelsk landslagströja av Jon och kladdar lite svenska färger i ansiktet istället.

Annars då? Jo, jag pallrade mig upp halv ett, sen som alltid, och rusade i mig en macka på väg till bussen. (min cykel är ju vandaliserad. suck) som fick för sig att vänta lite på en hållplats i en halvtimma. Typiskt. Anyhow, jag kom fram till föreläsningen till slut. En kvart sen. Men den vevande tysken var inte där så det blev ingen föreläsning. Bummer.

Well well, nu väntar jag på att spanjorerna ska knacka på dörren så att jag kan dra mig ut och inhandla lite saker till ikväll. Färg och sånt.

Inga kommentarer: