söndag, augusti 28, 2005

Film med Angelica

Ok, jag vet att direkt har något att göra med juridicum eller min högskoleutbildning, men jag kollade på film med Angelica i Farsta. Trevligt, trevligt.

Peter ringde idag också och frågade vart jag var. Igen. Jag sa att jag tyvärr inte kunde komma idag heller, och jag lät nog vänligare den här gången. Men nu ikväll har jag förberett baguette och jag har köpt vindruvor och nektariner till imorgon. Till Picknicken. Blir nog bra.

Ska nog ladda för den nu. Är riktigt trött. Och också lite nervös. Allt tjat från vänner om flytten och alla tankar på perfektisarna har fått mig att bli lite nervös inför flytten i nästa vecka. Inte flytten som sådan men hur det kommer att vara i korridoren. Men det ska nog gå bra.

Imorgon: Piquenique

Inga kommentarer: